Regulamin i zgłoszenia Eventów
- Eventy mogą prowadzić MG, Administracja oraz inni gracze, w czym pomysłodawca i organizator eventu staje się automatycznie MG na terenie lokacji jaką wybierze. Gracz zobowiązany jest do uprzedniego spisania wniosku do administracji, aby uzyskać pozwolenie na organizację.
Formularz zgłoszeniowy
- Na czas trwania eventu dana lokacja zostanie wyłączona z fabuły i objęta bilokacją - to znaczy, iż gracze przebywający na evencie mogą nadal prowadzić oddzielną fabułę.
- Eventy mogą być różne, może być to masowe łapanie niewolników, albo czyszczenie jakiejś lokacji z mutantów, mogą być to też misje - wyprawy po coś konkretnego, albo z czasem i atak na Podziemie. Paleta pomysłów może być różna, a MG są otwarci i rządni kreatywności ~!
- Każdy event powinien być zapisany w Spisie eventów przejrzyście na planie formularza:
[w tytule nazwa eventu a obok niej w nawiasie: (Organizowane -jeśli nadal trwa zbieranie chętnych, Trwające - jeśli już się rozpoczęło lub Zakończone)
- Po zakończonym evencie organizator powinien złożyć raport jako ostatni post w założonym przez siebie temacie, w którym zaznacza jak wykazali się pojedynczy gracze, a Administracja podejmuje decyzje, co do obdarowania ich nagrodami. (Lista nagród dostępna jest >>tu<<)
Administracja zastrzega sobie ewentualne zmiany w regulaminie.
C'mon let's play a game of two,
I play God, and you play You.